Listing 1 - 10 of 158 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
e-HRM --- sociale netwerken --- aanwerving en selectie --- Personnel management --- Sociale communicatie --- Personeelsmanagement --- Sociale netwerken --- Internet --- Arbeidsmarktcommunicatie --- #KVHB:Sociale netwerken --- #KVHB:Personeelsbeleid --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- Sociaal netwerk
Choose an application
Eenzaamheid is in onze gedigitaliseerde en individualistische samenleving een epidemie geworden, met een enorme impact op de lichamelijke en geestelijke gezondheid van veel mensen. Eenzaamheid is van alle leeftijden en je hoeft zelfs niet alleen te zijn om je eenzaam te voelen. Hersenonderzoeker en bestsellerauteur Manfred Spitzer slaat alarm. In zijn nieuwe boek toont hij aan dat eenzaamheid niet alleen meer is dan het gevoel geen contact met andere mensen te hebben, maar ook een kwaal is met fatale gevolgen voor lichaam en geest. Eenzame mensen worden vaker ziek dan anderen, krijgen gemiddeld eerder kanker en hart- en vaatziekten, lijden vaker aan depressies en krijgen sneller last van dementie. Talloze wetenschappelijke studies bevestigen de alarmerende boodschap van Manfred Spitzer: de gevolgen van eenzaamheid vormen de belangrijkste doodsoorzaak in westerse landen.Bron: https://www.acco.be/nl-be/items/9789045036571/Eenzaamheid
eenzaamheid --- 159.94 --- Eenzaamheid --- Sociale netwerken --- sociaal isolement --- Sociaal netwerk
Choose an application
Sinds de transitie van 1 januari 2015 is de verzorgingsstaat in Nederland formeel losgelaten. De nadruk ligt niet meer op het realiseren van het welzijn van alle burgers, maar op het bevorderen van participatie. Deze overgang heeft een verregaande impact op de zorg- en welzijnssector gehad. Netwerkontwikkeling voor zorg en welzijn is een handreiking voor huidige en toekomstige werkers in de zorg- en welzijnssector bij het vormgeven van deze verandering. Centraal staat het begrip ?netwerkontwikkeling?, de aandacht voor de rol van het sociale netwerk van één of meerdere individuen die zorg, hulp of steun behoeven.
603.1 --- verpleegkunde --- vroedkunde --- communicatie --- sociale netwerken --- hulpverlening --- zorg- en dienstverlening --- PXL-Healthcare 2019 --- Sociale netwerken --- Zorgnetwerken --- Sociaal netwerk --- Zorgnetwerk
Choose an application
Sociale media bieden geweldige kansen om jezelf online te presenteren en te profileren. Het is een gemakkelijke en waardevolle manier om te werken aan je eigen merk, je personal brand.Hoewel social media erg populair zijn, zijn er maar weinig mensen die écht weten wat een netwerk is, hoe het werkt en hoe je het kunt inzetten. Volgjemenog ? gaat over de échte waarde van deze online netwerken en hoe je die stapsgewijs vormgeeft voor je eigen persoonlijke ontwikkeling, online zichtbaarheid en zakelijke relevantie.Het inzetten van sociale media en online netwerken om jezelf te profileren als professioneel merk betekent dat je moet nadenken over welke mensen je wilt ontmoeten en aan welke doelen de inzet van sociale media gaan bijdragen. Volgjemenog ? helpt je daarbij. Het boek geeft praktische informatie over het bepalen van je eigen sociale media strategie en hoe je sociale media kunt inzetten voor het ontwikkelen en uitdragen van je personal brand.Verder biedt Volgjemenog ? aan de hand van theorieën uit de sociologie en de netwerkanalyse een dieper inzicht in de werking van sociale netwerken. De échte waarde van sociale netwerken zit hem namelijk niet in het vergaren van geld of kennis of het vinden van een baan, maar in de mensen. Zij gunnen je uiteindelijk een baan, vragen jou voor een opdracht of bevelen je bij anderen aan.Ontdek hoe sociale media en online netwerken je kunnen helpen om verbindingen te leggen met waardevolle mensen. Bron : http://www.bol.com
imago --- Sociology of culture --- sociale netwerken --- merken --- Social change --- sociale media --- Mass communications --- Sociale communicatie --- Internet --- Netwerkmarketing --- Netwerkvorming --- Marketing --- Sociale media --- Sociale netwerken --- Netwerken --- Sociaal kapitaal --- internet --- Internet. --- Sociale media. --- Sociale netwerken. --- internet. --- Netwerk (relationeel) --- Sociaal netwerk --- Netwerk (ict) --- Financiewezen
Choose an application
04 p.
Sociale communicatie --- Internet --- Sociale netwerken --- Cybermarketing --- Réseaux Netwerken --- Sociaal netwerk --- Onlinemarketing
Choose an application
Empowerment is nodig om antwoord te kunnen geven op de ondersteuningsvragen van de toekomst. Het is verleidelijk om binnen de huidige transities in zorg en welzijn het concept empowerment te definiëren als regie, kracht of zelfredzaamheid. Maar het gaat om meer. Empowerment gaat over toenemende kracht én toenemende macht. Meer grip krijgen op persoonlijke kwetsbaarheden én meer invloed kunnen uitoefenen op collectieve levensomstandigheden. Maar wat werkt nu eigenlijk empowerend? Welke acties, activiteiten en methoden kunnen empowermentprocessen van mensen met beperkingen verder brengen, ondersteunen of faciliteren? Dat zijn de centrale vragen in deze publicatie.
321.3 --- Zelfredzaamheid --- welzijnswerk --- Maatschappelijk werk - Sociale zorg ; methodiek --- Empowerment --- Sociale netwerken --- Sociaal netwerk
Choose an application
Als je bereid bent om met je klanten te communiceren, kun je met sociale media wel degelijk geld verdienen. Hoe je dat kunt doen, lees je in dit handige boek boordevol praktische tips en cases.Sociale media hebben internet veranderd van een los eilandenrijk in een online ecosysteem waarin iedereen met iedereen communiceert. Blijf niet aan de zijlijn staan en neem deel aan alle discussies. Wijs met je verhalen mensen online de weg naar jouw voordeur, zodat ze online ook over jou gaan praten.Bron : http://www.boekenbank.be
Sociale communicatie --- Internet --- Cybermarketing --- Storytelling --- Marketing --- Sociale netwerken --- internet --- Marketing. --- internet. --- Internet. --- Onlinemarketing
Choose an application
Hannes Coudenys is een brand. Hoe slaagt hij erin om enkel en alleen viasocial media rond zijn persoon een sterk merk op te richten en daar dannog geld mee te verdienen ook ? In zijn boek 'Like my like' geeft hij een aantal van zijn geheimen als digital creative prijs.Hoe gebruik je sociale netwerken als Facebook en Twitt er om aan een job tegeraken ? Kan je rijk worden via internet en hoe pak je dat aan ? Hoe kan je als bedrijf online best adverteren ? Kortom: hoe kan je social media op een originele manier aanwenden om er zelf beter van te worden, op allerlei vlakken ? Aan de hand van toffe cases vertelt hij het verhaal van social media guerilla, en hoe je het world wide web kan gebruiken om bepaalde doelen te bereiken, of je dit nu om persoonlijke redenen of vanuit een bedrijf doet. Bron : http://www.bol.com
social media --- sociale netwerken --- massacommunicatie --- sociale media --- Mass communications --- Sociale media --- Cybermarketing --- Storytelling --- Branding --- Onlinemarketing
Choose an application
Met de invoering in Nederland van de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) hebben professionals in de hulp - en dienstverlening de taak gekregen om cliënten te begeleiden naar een eigen verantwoordelijkheid en solidariteit. Daarbij is werken vanuit empowerment en de sociaal netwerkmethodiek essentieel. Het boek beschrijft hoe sociale professionals deze werkwijze in hun beroepspraktijk kunnen inzetten. Nadat de auteur de Wmo heeft samengevat, beschrijft ze werken vanuit empowerment: de hulpverlener stelt zich niet op als deskundige en reikt geen oplossingen aan, maar ondersteunt de cliënt in het vergroten van zijn zelfregie. Vervolgens komt de sociaal netwerkmethodiek aan bod, waarbij hulpverlener en cliënt samen het netwerk van de cliënt in kaart brengen en een traject naar een vitaal netwerk uitzetten. Steeds is er uitgebreid aandacht voor het omgaan met etnisch-culturele diversiteit. Tot slot wordt de werkwijze toegepast op verschillende cliëntprofielen
Sociale netwerken --- sociaal netwerk --- S20100482.JPG --- netwerkplanning --- Sociale netwerken. --- empowerment --- sociale netwerken --- Hulpverlening --- Diversiteit --- Empowerment --- Minderheden --- Culturele diversiteit --- 321.3 --- welzijnswerk, methoden --- 65.012 --- 361.1 --- methoden van het sociaal werk --- maatschappelijke hulpverlening --- Social welfare methods --- departement Algemeen 11 --- communicatie --- cultuurverschillen --- Sociaal netwerk --- Minderheid --- Inclusie --- Maatwerk --- empowerment. --- sociale netwerken. --- 65.012. --- 361.1.
Choose an application
Wil jij ook zakelijk profiteren van de mogelijkheden van Twitter? In dit boek lees je hoe je met consumenten en zakenrelaties communiceert, hoe je je netwerk snel en makkelijk uitbreidt en hoe je een unieke online identiteit ontwikkelt. Leg contact met andere Twitteraars en hou elkaar op de hoogte van nieuwtjes, meningen en initiatieven. Ga ook Twitteren en genereer extra bezoekers voor je website en aandacht voor je producten en diensten. Een onmisbaar handboek voor iedereen die de mogelijkheden van onze netwerkeconomie wil benutten. Twitteren, het via internet versturen van korte berichtjes van maximaal 140 karakters, geniet grote populariteit en wordt steeds vaker gebruikt als bron voor het laatste nieuws. Deze pocket kijkt naar de zakelijke mogelijkheden van Twitter: hoe kun je als bedrijf of werknemer jezelf via Twitter positief naar buiten brengen en (potentiële) klanten informeren. De auteur is communicatieadviseur en geeft ook zakelijke trainingen over dit onderwerp. Als eerste wordt uitgelegd wat Twitter inhoudt en waarom het voor een bedrijf van belang kan zijn om zich via deze weg te profileren. Daarna volgen praktische gebruiksinstructies, van de eerste stappen tot het opbouwen van een eigen bedrijfsimago. Ook is er aandacht voor de ongeschreven etiquetteregels, met voorbeelden van de mogelijke gevolgen van het overtreden hiervan. Een prettig leesbare introductie voor iedereen die zich een beeld wil vormen van de zakelijke mogelijkheden van dit nieuwe communicatiekanaal.
Sociale netwerken --- Twitter. --- Internet. --- Twitteren --- Sociale communicatie --- Internet --- Communicatiemiddelen --- Communicatieve vaardigheden --- Réseaux Netwerken --- Communication Communicatie --- Communicatiemiddel
Listing 1 - 10 of 158 | << page >> |
Sort by
|